آرشیو آذر ماه 1399

فروش انواع اكسسوري

مونتاژ برد الكترونيكي با قطعات DIP
كاربردي ترين نرم افزار هاي مديريت اسناد
بهترين نرم افزار مديريت اسناد
همه چيز راجع به اسكن اسناد و مدارك
اسپري موبر مي تو
اسپري بدن برند مي تو

مونتاژ برد الكترونيكي با قطعات DIP

مونتاژ بردهاي الكترونيك با قطعات DIP

مونتاژ DIP

 

 مونتاژ برد هاي DIP نيز، داراي گام هايي است كه مي بايست، در زمان اجرا ترتيب و اولويت ها در آن لحاظ شود، درادامه مراحل مونتاژ برد هاي DIP ذكر شده است.

  • فرمدهي قطعات با دستگاه
  • قطعه چيني
  • شناوري در حوضچه قلع
  • كف چيني با دستگاه
  • QC نهايي و كنترل كيفيت بردهاي مونتاژ شده
  • مرحله شست شو

( با توجه به حساس بودن يكسري از قطعات اين مرحله با درخواست مشتري انجام مي پذيرد)

  • بسته بندي و تحويل

 

مونتاژ برد DIP

 

 

كاربردي ترين نرم افزار هاي مديريت اسناد

نرم افزار آرشيو اسناد

نرم افزار آرشيو اسناد ، خلاصه به يك يا دو نرم افزار خاص نمي شود بلكه داراي تنوع بسيار زيادي در اين موارد مي باشد. اين نرم افزار ها شايد داراي رابط كاربري متفاوت با يكديگر باشند اما داراي ويژگي هاي خاص و مشتركي هستند كه از اين نظر تقريبا همگي مشابه همديگرند. در ادامه ما برخي از ويژگي هاي مهم و كليدي كه تقريبا در تمام اين نرم افزارها مشتركند را بررسي مي كنيم. اين نرم افزار هاي مديريتي داراي ويژگي هاي بسيار زيادي هستند كه براي برخي از شركت ها و ادارات مفيد و مسمر به ثمر خواهد بود.

  • بايگاني اسناد چه فيزيكي چه ديجيتالي
  • عدم محدوديت در تعداد اسناد قابل بايگاني
  • امكان تعريف دسته ها و فولدر بندي بي شمار
  • امكان تعريف دسترسي در سطوح مختلف بصورت نامحدود
  • قابليت ايجاد ساختار شاخه اي از يك بايگاني به بايگاني ديگر
  • داراي ابزارهايي براي كپي كردن يك دسته بندي از يك بايگاني براي بايگاني ديگر ، جهت صرفه جويي در زمان

نرم افزار مديريت اسناد

مواردي كه به آن ها اشاره شده تقريبا تمامي موارد كليدي هستند كه در تمام انواع نرم افزار مديريت اسناد مشتركند و امكانات خروجي مشابهي ارائه مي كنند اما چيزي كه تفاوت ايجاد ميكند رابط كاربري و همچنين قابليت هاي جزيي متفاوت و مختص هر نرم افزار است كه ما را براي استفاده از يك نرم افزار ترغيب ميكند. براي دريافت راهنمايي بيشتر در مورد آرشيو و بايگاني با ما تماس بگيريد.

آرشيو و بايگاني اسناد اداري، حقوقي و مالي در شركت هاي مختلف حائز اهميت است. آرشيو شن اسناد به صورت ديجيتال يا به عبارتي ديجيتال سازي اسناد و مدارك مي تواند تاثير بسيار زيادي بر روند بايگاني و دسترسي به اين مدارك را دارا باشند. يكي ديگر از مواردي كه در اين فرايند بسيار موثر خواهد بود را مي توان استفاده از نرم افزار آرشو و بايگاني  اسناد دانست. با استفاده از اين نرم افزار ها روند دسترسي به محتواهاي بايگاني شده به سادگي و در كوتاه ترين زمان طي خواهد شد.

مديريت اسناد

در عصر امروز به طور ميانگين افراد مجبور به مديريت حجم زيادي از فايل هاي ديجيتالي هستند. اگر مطمئن نيستيد كه چگونه بهترين روش براي ذخيره و مديريت فايلهاي خود را پيدا كنيد، تنها نيستيد. با در نظر گرفتن مهم ترين نكات اسكن مدارك سريع از شر موضوع نگهداري و مديريت فايل ديجيتال خلاص شويد.

هرشخصي كه با حجم بالايي از فايل هاي ديجيتال كار مي كند بايد يك سيستم مديريتي داشته باشد. اين سيستم مديريت اسناد مشخص مي كند كه يك فايل خاص چگونه ذخيره و يا بازيابي شود. بهتر است در اين سيستم پارامتر هاي مختلفي را در نظر بگيريد، از جمله تاريخ ايجاد فايل، فايل هاي مرتبط، و ساير مشخصات ديگر كه مي تواند به شما در پيدا كردن آن فايل در آينده كمك كند.

بهترين نرم افزار مديريت اسناد

ثبت دائمي اسناد

تجميع، نگهداري و حفاظت از اسناد كاغذي همواره به عنوان يكي از مهمترين دغدغه هاي مديران عامل و صاحبان كسب و كار هاست. از اين رو هميشه به دنبال راهي آسوده براي رفع اين مشكل و در عين حال ايجاد محيطي امن براي اسناد و مدارك خود بوده اند. ثبت دائمي اسناد يكي از مهمترين فرايند هايي است كه مي تواند در حل اين معضل كمك هاي شاياني داشته باشد. از اين رو مي توان گفت كه ديجيتال سازي نه تنها به عكس ها و فيلم ها بلكه به اسناد و مدارك در سازمان ها و ادارات نيز نفوذ كرده است. با ثبت دائمي اسناد مي توان به بسياري از امور دست پيدا كرد. علاوه بر ايجاد شرايطي امن، در هزينه هاي نگهداري از اين اسناد نيز صرفه جويي هايي را اعمال كرد.

نرم افزار آرشيو و مديريت اسناد

بهترين شيوه براي ديجيتال سازي اساد و مدارك استفاده از سيستم هاي رايانه اي است. به اين صورت كه با بهره گيري از يك نرم افزار آرشيو و مديريت اسناد مي توان شرايي را ايجاد كرد تا اساد كاغذي از تمامي خطرات و عامل خارجي و فيزيكي در امان باشند. اين نرم افزار ها با ايجاد دسترسي هاي محدود به افراد، امكان جستجوي سريع اسناد و مدارك و نگهداري از آنها در فضاي ابري و يا فيزيكي بسيار كوچك اين امكان را براي مديران عامل و صاحبان كسب و كار ها فراهم كرده است كه از ايمني اسناد و مدارك خود و مشتريان و اربابان رجوع اطمينان حاصل كنند. از سوي ديگر به افراد اين امكان را مي دهد تا در سريع ترين زمان به اسناد ذخيره شده دست پيدا كنند.

OCR چيست ؟

شايد ساده ترين تعريفي كه ميتوان براي مفهوم اينكه OCR  چيست اين باشد كه آن را اينگونه تعريف كرد : نرم افزاري كه نوشته هاي چاپي را پردازش و آن را به كاراكترهايي مبدل ميكند كه پردازش آن براي كامپيوتر ممكن باشد. اين روزها اين فناوري جايگاه خود را از نظر كاربردي پيدا كرده است. در طي فرآيند OCR عكس يك متن به يك فايل متني قابل ويرايش در نرم افزارهاي متداول ( مانند آفيس و….) ميگردد و باعث مي شود دست افراد در انجام بسياري از فرآيندها باز بماند .

مزايا و كاربردهاي او سي آر فقط محدود به گرفتن خروجي فايل متني براي اديت كردن نيست و كاربردهاي فراوان ديگري نيز با خود به همراه دارد كه از جمله مهم ترين آن ها تبديل متن به صوت است و از آن مي توان براي كتاب هاي صوتي كه قابليت نمايش متن را نيز دارا هستند استفاده كرد اين ويژگي براي افراد نابينا مي تواند فوق العاده باشد. همچنين اين روش براي نرم افزارهاي متداول تبديل دست خط به نوشته هاي تايپي كاربرد دارد.

 

همه چيز راجع به اسكن اسناد و مدارك

اسكن اسناد

اسناد و مدارك هر شركت و اداره اي يكي از مهم ترين دغدغه هاي مديران عامل و سرپرست هاي شركت هاي خصوصي و دولتي است. از سوي ديگر دسترسي و بايگاني اين اوراق، يكي از مشكلات و مسائلي بوده كه همواره سرعت و روند كار را براي اربابان رجوع دچار مشكل كرده است. از همين رو بايد به دنبال شيوه اي براي رفع اين دغدغه ها بود. اسكن اسناد و مدارك يكي از بهترين شيوه ها و روش ها براي رفع اين مشكل خواهد بود.

 

اسكن اسناد و اوراق

ديجيتال سازي اسناد و اوراق به افراد اين امكان را به افراد مي دهد تا از مزاياي بي شماري بهره مند شوند. از مهمترين فوايد اين امر مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه از امنيت و سلامت اسناد و مدارك مي توان اطمينان حاصل كرد. از سوي ديگر به ارمندان و افراد شاغل اين امكان را مي دهد تا در سريع ترين زمان و تنها با جستجوي بخش كوتاهي از اسناد مد نظر آنرا در دسترس خود داشته باشند. از طرفي اسكن اسناد و اوراق به افراد كمك ميكند تا در فضاي ابري و يا قطعات الكترونيكي بسيار كوچك، بخش بسيار بزرگي از اطلاعات خود را ذخيره كنند كه همين موضوع نشان از امنيت و صرفه جويي در هزينه هاي نگهداري خواهد داشت.

 

اسكن مدارك

اسكن و ديجيتال سازي اوراق و مدارك صرفا شامل شركت ها و ادارت دولتي و خصوصي نخواهد بود. اين موضوع بيان گر اين امر است كه موسسات آموزشي، مطب ها و بخش هاي درماني، بانك ها و موسسات مالي نيز مي توانند با بهره گيري از شيوه هاي اسكن مدارك مي توانند به فوايد و مزاياي بي شمار اين سيستم ها دست يابند. از سوي ديگر اسكن و ديجيتال سازي اسناد پزشكي، مالي و اداري به افراد اين امكان را مي دهد تا ادارات و بخش هاي درماني ديگر نيز تنها با چند كليك ساده به نامه، تصاوير، فيلم ها و اسناد و مدارك بيمار و يا شخص مراجعه كننده دست پيدا كنند.

از سوي ديگر و حسب به دستور ديوان محاسبات كشوري، تمامي مراكز دولتي، نيمه دولتي و خصوصي موظف خواهند بود كه در اصرع وقت، نسبت به ديجيتال سازي و تبديل داده ها و اسناد و مدارك خود به ميكروفيلم ها اقدام كرده و آنرا به مراجع ذي ربط ارائه دهند. از اين رو شركت آسان بايگان پارسي به عنوان بزرگترين و برترين شركت ارائه دهنده خدمات اسكن و ديجيتال سازي اسناد و مدارك افتخار دارد با در اختيار داشتن برترين كادر كشوري جهت ايجاد بايگاني هاي ديجيتال به مراكز دولتي، نيمه دولتي و خصوصي به مديران عامل و صاحبان كسب و كار كمك كند.